Inbokade och Normaderm

Hallo! Har bokat in tre saker idag, sminkkurs imorgon på Make Up Store. Jag fick ett presentkort när jag fyllde år på sminkkurs och så får jag produkter för samma pris som kursen kostade (ca 500 :-)  De gav mig det kanske istället för att säga "Du kan inte sminka dig!" Haha. Nä men jag önskede mig det faktiskt;). Frisörtid för att klippa och färga utväxten på måndag är också fixat och även en porrengöring på en skönhetssalong i vecka sju. Eftersom att min hy är så dålig så är det viktigt att jag gör regelbundna tömningar för att hålla huden fresh.

En annan grej för att hålla huden fresh köpte jag idag. En dagcreme från Vichy som ska läka huden. Får se om den är bra.

Bild på Vichy Normaderm :)
 
 En riktigt snygg mobilbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0