Första inlägget!

Dethär blir första inlägget i bloggen, kan ta ett tag att komma in i bloggandet.

Idag blev det iaf shopping med Bella och Linnea! När vi först kom hem till Bella sov hon så jag och Linnea väckte henne. Haha.
 
Har inte tagit några bilder på shoppingen/varorna så lägger upp från hemsidorna.

Ljusblå (eller cashmere blue som den heter) kofta från Gina Tricot.
Ljusblå ("cashmere blue" egentligen) kofta från Gina Tricot, 199 kr.

Hotpants, H&M
Hotpants, H&M, 80 kr.


Hittade ingen bild på halsbandet från Ur&Penn eller på jackan från Cubus som jag också köpte.


När jag jag höll på och testade jackan och  hade ställt mig utanför provhytten så sa en tjej att jackan var riktigt snygg. Ändå så tänlker jag kanske lämna tillbaka jackan, för jag kände mig inte helt säker på den.

 Såg även ett par trosor på Gina som jag vill köpa, de var ursnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0